sábado, 22 de junio de 2013

Això ja s'acaba...

Hola a tots i totes:)! És possible que us hagi sobtat una mica el títol, m'explicaré: Aquest article és l'ultim d'aquest curs. Per fí han acabat les classes, els de 4t ja ens hem graduat i ja es comença a notar la caloreta de l'estiu què ens espera. 
Per això, m'agradaría recordar tots els bons moments que hem viscut aprenent música a l'aula i durant les sortides i felicitar de nou a tots els meus companys i a l'Adelaida, per haver guanyat la baldufa d'or als Premis Espiral Edublocs.
 També dir que una de les coses que més m'ha agradat d'aquest curs han estat els concerts amb el conjunt instrumental, perquè totes les cançons elegides eren precioses. Per això a continuació us deixo la cançó d'Imagine de John Lennon, interpretada per la meva classe: 



Per últim, m'agradaría felicitar a tots els alumnes de 4t per haver-se graduat; tornar a felicitar a l'Adelaida per la feina feta i agrair-li la paciència que ha tingut amb tots nosaltres durant aquests anys i haver-nos ensenyat tantes coses i desitjar-vos a tots un MOLT BON ESTIU:)!

Espero que les poques entrades que he fet en aquest bloc durant el curs us hagin agradat i les hagueu trobat interesants. Ara toca disfrutar de l'estiu!

1 comentario:

  1. Bon estiu Eugènia. Gràcies per la feina feta i ara, a descansar :)

    ResponderEliminar